You are using an unsupported browser. Please update your browser to the latest version on or before July 31, 2020.
close
You are viewing the article in preview mode. It is not live at the moment.
Home > Betaal vragen > Hoe kan ik betalen?
Hoe kan ik betalen?
print icon

Alle nieuwe klanten kunnen uitsluitend aanmelden met automatisch terugkerende betaling per maand of per jaar, afhankelijk van het gekozen pakket. Dat kan via Automatische Incasso, PayPal of Credit Card.  

Voor bestaande accounts gelden de volgende betaalmethodes:
Prepaid betalingen via bijvoorbeeld iDEAL, bankoverboeking, SMS en meer. Alle mogelijke betalingen worden vermeld tijdens het upgraden van het pakket. 

Een bankoverboeking kan gedaan worden op IBAN: NL17INGB0009594469 aan Eweka Internet Services met vermelding van uw betaalkenmerk: EWKUNxxxxx (gebruikers ID cijferreeks)

Een betaling via SMS kan alleen vanuit Nederland met een Nederlandse provider. De betaling voor 24 uur Usenet toegang kost 1.10 Euro + mobiele provider kosten. 
SMS; EWKUN xxxxx (spatie tussen letters en cijfers) naar 3669. U ontvangt een SMS retour en enkele minuten later krijgt u via email uw aanmeldgegevens.

Feedback
2 van 12 vond dit nuttig

scroll naar boven pictogram