Waarschijnlijk kunt u geen verbinding krijgen, omdat de aanmeldgegevens foutief zijn ingegeven in uw programma.
De meest gemaakte fout is met het wachtwoord. Het wachtwoord kunt u het beste even met de hand intoetsen, omdat met kopieren/plakken ongewild vaak onzichtbare tekens en spaties meegekopieerd worden. Gebruik geen spaties en pas op met hoofdletters, het wachtwoord is hoofdlettergevoelig.
Is uw account actief? U kunt dit inzien in Mijn Eweka.
Soms kan het helpen de newsreader na een configuratiewijziging even te sluiten en opnieuw te starten.
Mogelijk werkt de DNS-server van uw internet provider tijdelijk niet goed. Controleer of de DNS-server op uw computer goed is ingesteld volgens de gegevens van uw internet provider. Om een DNS-probleem te omzeilen zou u het IP-adres van de server in de serveradresregel kunnen typen.
Het ip-adres van de server vindt u zo: Start -> Uitvoeren -> typ: cmd en klik [Enter] of OK -> typ na de prompt: ping news.eweka.nl en klik [Enter]
Verwijder eventueel de newsreader en installeer deze opnieuw.