You are using an unsupported browser. Please update your browser to the latest version on or before July 31, 2020.
close
You are viewing the article in preview mode. It is not live at the moment.
Home > Veel voorkomende fouten > Error 11004 (Unable to connect to news.eweka.nl 119)
Error 11004 (Unable to connect to news.eweka.nl 119)
print icon

Waarschijnlijk kunt u geen verbinding krijgen, omdat de aanmeldgegevens foutief zijn ingegeven in uw programma.

De meest gemaakte fout is met het wachtwoord.  Het wachtwoord kunt u het beste even met de hand intoetsen, omdat met kopieren/plakken ongewild vaak onzichtbare tekens en spaties meegekopieerd worden.  Gebruik geen spaties en pas op met hoofdletters, het wachtwoord is hoofdlettergevoelig.

Is uw account actief?  U kunt dit inzien in Mijn Eweka.

Soms kan het helpen de newsreader na een configuratiewijziging even te sluiten en opnieuw te starten.

Mogelijk werkt de DNS-server van uw internet provider tijdelijk niet goed.  Controleer of de DNS-server op uw computer goed is ingesteld volgens de gegevens van uw internet provider.  Om een DNS-probleem te omzeilen zou u het IP-adres van de server in de serveradresregel kunnen typen.

Het ip-adres van de server vindt u zo: Start -> Uitvoeren -> typ: cmd en klik [Enter] of OK -> typ na de prompt: ping news.eweka.nl en klik [Enter]

Verwijder eventueel de newsreader en installeer deze opnieuw.
 

Feedback
0 van 1 vond dit nuttig

scroll naar boven pictogram